Verkoop

Verkoop
  • Deskundig

    Onze mensen werken volgens de marketingstandaarden van Nima A, B en/of zijn gecertificeerd binnen de verschillende Google disciplines.

  • 10 jaar ervaring

    Sinds 2005 werken wij voor verschillende MKB organisaties met bewezen succesvoorbeelden. Zie ook https://www.manneveld.nl/ons-werk/

  • Eerlijk & oprecht

    Manneveld werkt volgens eigen filosofie verankert in passie. Toegevoegde waarde en geen schroom om door te dringen tot de kern van de zaak.

Fase 2. Verkoop

In de verkoopfase zet je je conclusies uit de strategiefase in om je te helpen je beste leads te bewerken en ervoor te zorgen dat je geen kansen laat liggen om te verkopen.
Binnen deze fase onderscheiden we ook weer drie niveaus: leads, aanbod en nieuwe klanten.

Bekijk onze video of download de whitepaper

Download Whitepaper

Leads

Leads helpen je om content te maken en in gesprek te gaan met potentiële klanten om relaties op te bouwen. Een lead was eerst een suspect en werd vervolgens een prospect.

Aanbod

Aanbod helpt je met het opstellen van een verdienmodel, een offerte of een voorstel op de manier waarop jouw klanten willen kopen.

Nieuwe klanten

Op het niveau van nieuwe klanten gaat het erom hoe je daadwerkelijk kunt vragen om de opdracht en hoe je meer nieuwe klanten kunt binnenhalen. Je kunt dit niveau ook betrekken op oude klanten of vroegere relaties.

Voor meer informatie, bekijk de video hierboven of lees de whitepaper over verkoop.